Saturday, February 14, 2015

KURSUS ASAS BEKAM MEDIK 9 FEB 2015

Kursus Asas Bekam Medik 14 Feb 2015   Kursus Asas Bekam Medik 14 Feb 2015   Alhamdulillah sesi Kursus Asas Bekam Medik kali ini ada... thumbnail 1 summary
Kursus Asas Bekam Medik 14 Feb 2015



 
Kursus Asas Bekam Medik 14 Feb 2015
 Alhamdulillah sesi Kursus Asas Bekam Medik kali ini adalah peserta walk-in. Last minit di adakan kursus atas permintaan khusus. Beserta peserta yang datang batch lepas yang mahu ulangkaji. Kami faham sekali belajar memang susah hendak faham melainkan kena sering ikuti pelatihan dan kursus.






Kursus Asas Bekam Medik 14 Feb 2015

  Ahmad dahulunya seorang Tukang Rumah, kini belajar bekam untuk mengubati dirinya sendiri yang mengidap penyakit Darah Tinggi. Beliau sudah pun praktik bekam sebelum ini dengan di ajar oleh abang iparnya yang juga seorang bekas pelajar disini. Disamping untuk bertapa di Ibn Sina Wellness untuk mendapatkan Hands On Training.



Kursus Asas Bekam Medik 14 Feb 2015
 En Rafidz adalah adik dari peserta sebelumnya. Seorang Usahawan ternakan ayam kampung. Belajar bekam kerana mahu khidmat ibunya yang sering sakit. Semoga Allah swt memblas jasa anak soleh ini. Bersungguh menuntut ilmu untuk menaik taraf hidup orang lain.


Baki peserta adalah yang mahu ulangkaji. Juga ada peserta dari perguruan lain yang ingin mendapatkan kelainan dan pembaharuan dalam pembelajaran.

Kali ini sesi pengisian adalah berbeza dengan sebelumnya dengan penambah baikan teknik yang kami kongsikan hasil dari kami perolehi di USM Kubang kerian ketika mengikuti Diploma JuruBekam Klinikal.


Tahniah pada anda semua. Semoga kesungguhan anda belajar ini diganjari oleh Allah swt.

You all are awesome...!

No comments

ASSALAMMUALAIKUM

TEL : 013-927 7952