Saturday, March 15, 2014

KURSUS ASAS BEKAM - 15 MAC 2014

 Kursus Asas Bekam - 15 Mac 2014 Alhamdulillah siri kuliah bekam diadakan baru ini terdiri daripada pasangan dari Kemaman. Baru berusia... thumbnail 1 summary
 Kursus Asas Bekam - 15 Mac 2014

Alhamdulillah siri kuliah bekam diadakan baru ini terdiri daripada pasangan dari Kemaman. Baru berusia awal 40-an sudah punyai anak seramai 12 orang. Anak yang sulung berusia 21 tahun.

Minat belajar bekam ni berputik apabila penyakit yang dideritai tidak sembuh-sembuh dan akhirnya beriktiar dengan Bekam....dan hasilnya dengan izin Allah...sembuh.Saya percaya begitu juga anda diluar sana...turning pointnya adalah bila penyakit di alami sembuh dengan asbab Bekam.

Yang bersungguh nak belajar Bekam bagi pasangan ini adalah isterinya...bercita-cita untuk khidmat pada suami dan ahli keluarganya..Isteri solehah ni..Bermain dengan darah bukanlah satu kerja mudah bagi kebanyakan wanita...tapi bagi isteri solehah ini ianya tidak menakutkan sama sekali....kepuasan akan terbayang bila melihat pesakit lega dari sakit...inilah yang dinamakan Passion...tak bayar pun tak pa...

Apapun ucapan Tahniah untuk pasangan ini yang telah menamatkan kursus bekam ini....Semoga dapat menambah nilai hidup orang lain... Insya Allah... Anda bila lagi...?

No comments

ASSALAMMUALAIKUM

TEL : 013-927 7952