Sunday, January 8, 2017

TESTIMONI RESDUNG

Add caption Rawat Resdung melalui bekam  "Salah satu punca penyakit Resdung adalah disebabkan oleh jangkitan bakteria ke atas hidu... thumbnail 1 summary
Add caption
Rawat Resdung melalui bekam 

"Salah satu punca penyakit Resdung adalah disebabkan oleh jangkitan bakteria ke atas hidung dan rongga di sekelilingnya yang dipanggil Sinus.Biasanya lendir dihasilkan oleh rongga-rongga ini pada setiap masa dan disalirkan kedalam hidung. Jika saluran daripada sinus ini tersumbat, lendir akan terkumpul dalam sinus menjadi tempat pembiakan yang baik bagi kuman bakteria"

Alhamdulillah. Tahniah kepaad bakal Cikgu, En Farhan yang datang mencuba Bekam untuk permasalahan resdung. ( masih ada kesan lebam pada wajah, taip ianya sementara sahaja ).

Berbekam disekitar muka mengikut point-point yang ditetapkan InsyaAllah dapat menyembuhkan masalah resdung dan jerawat secara maksimum kerana darah kotor telah dikeluarkan dan renegerate Hormon akan aktif pada tempat yang dibekam. Fungsi Renegerate Hormon adalah memperbaiki segala masalah kepincangan organ/tisu pada tempat yang dibekam.

No comments

ASSALAMMUALAIKUM

TEL : 013-927 7952